reklama

Kde požičiavajú mamy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Keď mama nemôže spať,

premáva z izby do izby

s mätovým vankúšom.

Dnes, o tretej v noci, ma prekvapila:

otvorila mi okno,

prikryla ma dekou,

zložila na chvíľu hlavu

na mojej novej karimatke.

A potom odišla. Ako závan

mäty, bez slova.

Ešte som namietla, že ma budí.

 Teraz ja nemôžem zaspať;

do rána sa modlím,

aby neodchádzala..

Ach, zostaň, mami. Navždy. Navždy. Navždy.

Zostaň, kým sneží.

Zostaň, kým svieti Slnko.

A potom ešte v daždi.

Veď Teba nie je nikdy dosť.

Zostaň, vnúčatám pre radosť.

Hoc ako hosť,

 z neba požičaný.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mami!

Naďa Mitanová

Naďa Mitanová

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Rada píšem o nenápadných ľuďoch a skrytej kráse. Pracovala som najmä s deťmi a so slovom, teraz prekladám. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu