reklama

Vŕba pre deti

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Som vŕba bútľavá,

na sídlisku rastiem.

Milosťou obdarená;

obklopujú ma ruže a žihľava,

na ramenách mi nebeské vtáctvo sedáva.

A hoci sa už cítim príliš dutá,

deti tá butľavina ku mne púta.

Keď sa pod stromom usalašia,

ťukajú ostošesť a mravce plašia,

počúvam ich nečujne,

venujem im pohľad bdelý,

ich smiech mi lístky rozševelí.

Naďa Mitanová

Naďa Mitanová

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Rada píšem o nenápadných ľuďoch a skrytej kráse. Pracovala som najmä s deťmi a so slovom, teraz prekladám. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu