reklama

Chcela by som mať viac očí

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Oboma očami si všímam

všetko, čo mi pripomína

Tvoju prítomnosť.

Moje oči sú ako dômyselná 

kamera, ktorá sliedi po Tvojich stopách.

Keď sa zahľadia do iných milých očí

prezrádzajú

nádej na stretnutie

Tvojich detí.

Asi sa v nich zračí aj strach, že moje nádeje sú falošné,

a že Tvoje stopy nedokážem

nikdy

dešifrovať.

V noci moje oči oddychujú za sklopenými viečkami.

Svoje sny pozorujem vnútornými očami.

O tých však neviem takmer nič.

Naďa Mitanová

Naďa Mitanová

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Rada píšem o nenápadných ľuďoch a skrytej kráse. Pracovala som najmä s deťmi a so slovom, teraz prekladám. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu