reklama

Môj nočný život

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V mlčaní večera mi v hlave znie

neúnavné cvrlikanie.

Ušami počujem tlkot svojho srdca.

Občas mi v nich cinkne cimbal.

Až keď zaspím, nastane ticho.

Na spánok musím trpezlivo čakať.

Zatvorenými očami hľadím do tmy.

Vtedy sa mi pod viečkami začnú tvoriť

farebné vzory:

šperky, čipky, súkvetia, mozaiky...

Teším sa na sny. Ako lyžiar na dlhú jazdu lesom.

V spánku sa mi rozvidnie,

a ocitnem sa v krajine

plnej bratov, sestier,

 detí, jazier, sadov a prekvapení.

Istý čas bola noc najkrajšia časť môjho dňa.

Možno mi Pán vo sne pripomínal,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

čo mi vo dne najviac chýba.

Občerstvujúc ma spánkom,

aby som sa znovu odhodlala

hľadať to...

Naďa Mitanová

Naďa Mitanová

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Rada píšem o nenápadných ľuďoch a skrytej kráse. Pracovala som najmä s deťmi a so slovom, teraz prekladám. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu