reklama

Nápad

(Čo sa stane, keď si budem - aspoň jeden deň, aspoň skusmo, voliť nepopulárne činnosti? )

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Skúsim sa dnes

nenápadne

vydať po ceste

nenápadnosti.

Nenápadne umyť kľučky, obšiť rodičom diery na svetroch (ako ich mama obšívala mne), utrieť

usadený prach na skrytých miestach, umyť podlahu pod chladničkou. A podobne.

Modliť sa za druhých – v skrytosti, no horlivo a bojovne, tak ako Mojžiš vo vojne;

držať prosiace ruky zdvihnuté, aj keby mi ich niekto podoprel.

 Napísať list kamošovi vo väzení (niečo, čo by ho povzbudilo ), a nezmieniť sa o mojom zdraví. 

Premôcť únavu šálkou kávy a napísať esej len pre pár kamarátov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Študovať štruktúru DNA a výchovné metódy Apačov.

Pestovať ružičku pre chromú starkú, čo nevychádza z domu.

...

Ó, mám toľko možností!

Pošlem knihy ľuďom, ktorí to nečakajú, a prekvapivo pomlčím, keď ma doma obvinia z nečinnosti.

(No a potom o tom, ako obvykle, napíšem na FB...)

Naďa Mitanová

Naďa Mitanová

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Rada píšem o nenápadných ľuďoch a skrytej kráse. Pracovala som najmä s deťmi a so slovom, teraz prekladám. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu