reklama

Studnička pod plánkou

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Sama som, a bdiem.

Nerušte moje kruhy.

Čakám nový deň.

Čľup!

Keď jablko do mňa spadne

červená sa na dne

ako drahokam.

Kto vyloví z mojej hĺbky

zrelé jablká?

Možno dieťa zvedavé

príde ku mne po tráve

ovlažiť si dlaň.

A možno laň.

(Ak (v sebe?) nájdeš číry pramienok,

veľmi si ho chráň.

Nie je to samozrejmosť.

Ale to vieš sám. ) 

Naďa Mitanová

Naďa Mitanová

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Rada píšem o nenápadných ľuďoch a skrytej kráse. Pracovala som najmä s deťmi a so slovom, teraz prekladám. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu